A 21 napos ugrókötél kihívás a fogyásért - Flab Fix

21 nap elég a fogyáshoz

Kezdőlap A 21 napos ugrókötél kihívás a fogyásért Ha fogyni akar ugrókötél, ez a cikk egy 21 napos ugrókötél kihívást mutat be, amely segít elérni a súlycélt. Ennek az ugróköteles kihívásnak az elfogadása segíthet abban, hogy következetes legyél, és a testmozgás megszokássá váljon.

A néhai Maxwell Maltz szerint 21 napig tart a szokás kialakítása.

galandféreg fogyás előtt és után

Tehát ennek a kihívásnak 21 nap elég a fogyáshoz teljesítése lehet, hogy egy életre szóló szokás gyakorlásához szükséges. Mire teljesíti a kihívást, ügyes kötélugró és néhány kilóval könnyebb lesz.

fogyni Pekingben

És ne aggódj a túlképzés miatt. A kötélugrás nem megerőltető bowflex fogyás, így mindennap megteheti. Ehhez a kihíváshoz csak egy ugrókötélre és egy időzítőre van szükség.

rejuv fogyás és egészség helyreállítási vélemények

Ne feledje, hogy ez a kihívás 21 napnál tovább tarthat, ha Ön kezdő. A kezdőnek 21 napig kell elvégeznie a kezdő ugrókötél variációit, majd a következő 21 napban középszintre kell lépnie, majd további 21 napig teljesítenie kell az emelt szintet. Nyugodtan pihenjen néhány napot a szintek között. Az ugrókötél útmutatóban beszéltem az ugrókötél előnyeiről, a különböző ugróköteles rutinokról, az ugrókötél alapjairól, az ugrókötél készségek fejlesztéséről és még sok minden másról.

  • Súlycsökkentő haspánt
  • Fogyás 19 nap alatt
  • Lefogyhatok a snowboardozásból

Először olvassa el ezt a cikket, ha új a kötél ugrása előtt. Alapvető ugrókötél tippek kezdőknek Tartsa a testét függőlegesen, és ugrás közben nyújtsa ki a mellkasát Mindig a lábgolyóra szálljon Ne lengesse a karját, csuklójával lendítse a kötelet Ugráskor a lábának kissé le kell lennie a padlóról A kötél hosszának beállítása - Az ugrókötél fogantyúinak el kell érniük a hónaljadat, amikor a kötél közepére lépsz.

Rövidítsd le a hosszat, amint ügyessé válsz. Minél gyorsabban ugrik, annál több kalóriát éget el Mi különbözteti meg ezt az ugrókötél kihívást? Őszintén szólva sok ugrókötél kihívás van az interneten, de a legtöbbjük tele van hibákkal.

Íme, mit fog kapni ebből a kihívásból, amivel mások nem rendelkeznek. Haladás - A legtöbb ugrókötélen zajló kihívás hiányzik.

mcdougall fogyás eredmények

Azt tanácsolják, hogy a következő 30 napban ugráljon kötelet 5 percig. Minimális eredményt fog elérni egy ilyen kihívástól, és unalmas!

nyers diéta receptek

A 21 napos ugróköteles kihívás megköveteli, hogy fokozatosan növelje az edzés időtartamát. Változatok - Különböző variációk elvégzése érdekesvé teszi a kihívást, és különböző készségeket tanul meg. A legtöbb kihívással ellentétben ez megköveteli, hogy 7 naponként más ugrókötél-variációt hajtson végre. Testreszabás - A legtöbb ugróköteles kihívást nem különböző fitnesz szintű emberek számára tervezték.

nem lehet lefogyni 60 éves korban

Ezt a kihívást úgy tervezték, hogy mindenkinek megfeleljen, a kezdőtől a haladóig. Most a 30 napos testmozgás nem lehetséges a legtöbb ember számára, különösen azok számára, akik nem gyakorolnak gyakran.

Kerüld ...

De 21 nap kivitelezhető. Kezdő szint Kezdje itt, ha még soha nem ugrott kötéllel, vagy ha szeretné élesíteni ugrókötél készségeit. Alapvető két láb ugrás Nap Ez a legalapvetőbb ugróköteles mozgás. A teljesítéshez tartsa együtt a lábát és ugorjon minden lendítés után. Meg kell tanulnia ezt a variációt, ha más ugrókötél-variációkat szeretne elsajátítani. Váltakozó ugrások Nap Ugorjon az egyik lábára, majd váltogassa a lábakat minden lendítés után.

A 21 napos ugrókötél kihívás a fogyásért

Ez a változat kevésbé kihívást jelent, és sokáig megteheti. Váltakozó magas térdugrások Nap Ez valahogy hasonló a váltakozó ugrásokhoz, de nagyobb kihívást jelent. Lábak váltogatásakor emelje a szunnyadó lábat a lehető legmagasabbra, és ismételje meg ugyanezt a másik lábnál is. Középfokú Miután befejezte a kezdő szint 21 napját, lépjen tovább ezekre a variációkra.

Vagy ha a kezdő szint nem jelent kihívást az Ön számára, kezdje itt. Az egyik lába komló Nap Ugorjon kötelet folyamatosan az egyik lábára, majd váltson lábat, és ugorjon a másik lábára ugyanannyi ideig. Kerülje az egyik lábon való hosszú ugrálást, mert ez nagy nyomást gyakorol a térdre. Megjegyezhetem, hogy ez a legjobb ugrókötél variáció a makacs borjúizmok felépítéséhez.

21 nap elég a fogyáshoz és hátsó ugrások Nap Ez hasonló az alap két láb ugráshoz. De ahelyett, hogy a helyszínen ugrálna, ugorjon előre egy lendítés után, majd ugorjon hátra a következő lengés után, és ismételje meg. Ez a variáció meglehetősen kihívást jelent, és próbára teszi mind az alapvető erőt, mind az állóképességet. Futás a helyszínen Nap Alapvetően egyszerre fogsz a helyszínen futni és kötelet ugrani.

Ez kihívásnak tűnhet, de nem az, ha megtanulta az ugrókötél alapvető mozgásait.

Csak vizet!

Haladó szint Ez a szint egy kötélugrónak szól, aki elsajátította a kezdő és a középhaladó ugrókötél variációit Ugrás hátra Nap A kötél hátrafelé ugrása javítja koordinációját és jobb ugróvá válik. Csak hátralendítse a kötelet, miközben különböző ugrási variációkat végez. Dupla alsó Nap Ez egy kihívást jelentő variáció, de nagyon hatékony. Készítsen nagyobb komlót, és kétszer lendítse meg a kötelet, mielőtt a földre szállna. Ügyeljen arra, hogy ne rontsa el az űrlapját.

Tartsa a testet függőlegesen, ugorjon feljebb és gyorsabban lendítse a kötelet. Végszó Az ugrókötél az egyik legjobb módja annak, hogy formában maradjon.

Ez a kihívás átalakíthatja testét, ha teljesíti. Tehát szerezzen be egy ugrókötelet, és folytassa a következő 21 napot. Készen áll a 21 napos ugrókötél kihívásra a fogyás érdekében?

  • Elveszíti az alhasi hasi zsírt
  • Ultrahang fogyás edinburgh
  • Lakeisha fogyni