Ebből a körből te sem maradhatsz ki!

A legjobb zsírégető szakaszok

Legjobb zsírégető edzés

Igen, ez is egy jó megközelítés. Kérdés Sziasztok! Az intervallum edzéseket délutánonként végzem, a legjobb zsírégető szakaszok különválasztva a súlyzós edzésektől, mert egyenlőre még kinyuvadok ha a kettő egy napon van. Inkább a BCAA inkább az l-karnitin vagy esetleg mindkettő?

Köszi előre is!

a legjobb zsírégető szakaszok

Mindkettő : Az egyik a zsírmobilizációban segít, a másik pedig abban, hogy az izmaid ne égjenek el kardió közben : Viszont ne egyszerre szedd. Azt szeretném kérdezni, hogy ha méteres sprinteket nyomok és percet pihenek a sprintek között és ezt 5x ismétlem ez jó így?

Ugyan nincs kőbe vésve az arány, de azért a perc az nagyon sok. Az már sajnos nem HIIT, ennyit nem lehet teljes erőbedobással sprintelni. Vagy ha te tudsz, akkor sürgősen jelentkezz az Olimpiára :D Na viccet félretéve, jó az is, amit csinálsz.

Zsírégető maximális

Ha így szoktad meg, csináld nyugodtan tovább. De érdemes lenne kipróbálnod azt, hogy x mp-ig mindent bele, de tényleg mindent, tiszta erővel. Szerintem másfél percnél tovább nem fog menni. Aztán pihi és kezdd újra megint.

A zsírégetés szakaszai

Kérdés Üdvözletem! Én eddig 15 mp-es sprint szakaszokat totlam szobabiciklin. Azt viszont "ami a csövön kifér" kiadásban. A 6-ik ismétlés környékén viszont nekem eléggé vigyázba állnak a lábaim.

a legjobb zsírégető szakaszok

Van mögöttem sportmúlt, nem mondanám magam kezdőnek. Tüdővel bírnám is. Ezért a fenti 30 mp-s sprint nekem neccesnek tűnik, mondjuk futásnál menne szerintem.

a legjobb zsírégető szakaszok

Kérdés: Érdemes-e mégis átállni a 30 mp-s gyors szakaszokra úgy hogy azokat csak annyira nyomnám meg hogy a 30 mp-t végig bírjam uganazon a tempón. Szóval nem igazi sprintek lennenék.

Intervallum edzés - a legjobb zsírégető edzés?

Vagy alapból ezt jelentené a HIIT és eddig voltam eltévedve a 15 másodperces tüdőkiköpős sprintjeimmel? Hát igen, ez a HIIT egyetlen hátránya. Izmokat is éget, ezt jelzi az, hogy bedurran a lábad. Próbáld meg az ellenállást lejjebb venni.

Bár akkor meg nehéz gyorsan tekerni. Hát igen, a szobabringa nem a legjobb HIIT-re, futás jobb lenne. Szerintem keress egy helyet a szabadban, most úgyis jó idő van. De ha épp rossz az idő, akkor szerintem csináld úgy, fiziológiai súlycsökkenés újszülöttek meghatározásában írtad: vagyis nyomd meg annyira a 30 mp-s szakaszokat, hogy végig bírd csinálni őket.

Kérdés Szia! Heti alkalommal szobabiciklis aerob mozgást csinálok. Eleinte pulzussal 25 perc után kész voltam, most l-karnitinnel csinálom úgy, hogy a második perctől között mozog percig.

Felejtsd el a futást! Ezek a legjobb zsírégető kardió mozgásformák

Merrefelé mozduljak el? Mindenképpen itthoni verzió kell, nem tudok terembe járni, és egyelőre nem is az izommennyiség érdekel, csak a zsírpusztítás.

a legjobb zsírégető szakaszok

Köszönöm előre is! Természetes, hogy egy idő után jön egy kis stagnálás, aztán újra megindulnak a folyamatok, látszólag maguktól. Sajnos sok mindentől függ ez mennyit aludtál, stresszes vagy-e, milyen az időjárás, hogy állnak a csillagok, stb :D.

  1. Az 5 legjobb cardio mozgásforma a futáson túl
  2. Zsírégető edzésterv a mindennapokra - seat-club.hu
  3. Melyik zsírégető edzés a leghatásosabb a számodra?
  4. Személyes súlycsökkentő tanácsadó

Ha kevesebb kalóriát viszel be, mint elégetsz, akkor fogyni fogsz elvileg, de nézni kell a makrotápanyagokat is. Ha például kalóriát beviszel csokiból, akkor nem fogsz fogyni.

a legjobb zsírégető szakaszok

Ha ugyanezt eszed fehérjéből, akkor igen. Szóval azt javaslom, számold inkább a makrotápanyagok mennyiségét, és azt finomhangold, a kalóriaszámolgatás csalóka lehet. Érdemes lenne most már 40 perc helyett 60 percre rátérned, ami az edzést illeti, ez biztos meghozza majd a fejlődést. Az lenne a kérdésem, hogyha ellipszis tréneren végeznék intervall edzést, akkor jó lenne-e úgy csinálni, hogy pl. A nehéz szakaszoknál az intenzitást kell növelni, hogy minél nehezebb legyen, vagy a sebességet?

Előre is köszönöm a választ!

3. szakasz

Mindenképpen a sebességen van a hangsúly. És igen, jó az hogy 1 perc könnyű, fél perc gyorsabb mozgás. Ha nem tudsz gyorsan mozogni, vagyis túl erős az ellenállás, az nem jó, viszontt az sem, ha kirepülsz a gépből mert annyira kapálózol : Nem ismerem a gép pontos típusát, de szerintem elég fokkal nehezebbre állítani, hogy tudj rajta "sprintelni".

Kérdés Köszönöm a legjobb zsírégető szakaszok a gyors választ! Igazából évek óta edzem rendszeresen.

a legjobb zsírégető szakaszok