Miért mondják hogy nincs helyi zsírégetés?

Helyi zsírégetés

Óóó én csak hasról szeretnék egy kicsit….

Tudományos rovat: Mégiscsak létezik a helyi zsírfogyasztás? - seat-club.hu

Mi is a nagyon népszerű helyi zsírégetés elmélete? A lokális zsírégetés elméletét egy ideje népszerűsítik az egészség és fitnesz világában.

helyi zsírégetés a makrotápanyagok százalékos aránya a zsírvesztés szempontjából

Ennek alátámasztására azonban nincs sok bizonyíték. A fogyás hasról, avagy a helyi zsírégetés egy olyan helyi zsírégetés testmozgás, amelynek célja a zsír eltávolítása egy pontosan meghatározott testterületről.

Fogyás hasról, vagyis létezik helyi zsírégetés ?

A lokális zsírégetésre példa a has edzése annak érdekében, hogy megszabaduljon a felesleges zsírtól a hasi részeken. Ez a bizonyos testrészek célzásának elmélete népszerű, sok embert arra késztet, hogy az egész test gyakorlása helyett csak a problémás területekre koncentráljon.

helyi zsírégetés az ügyfél nem tud fogyni

A zsírégetés ezzel a módszerrel különösen vonzó lehet azok számára, akiknek korábban nehezen fogytak, vagy más módszerekkel nem sikerült elérniük a kívánt eredményt, de azért picit gondolkodjunk mi előtt beleesünk a csapdába. Értsük meg, hogyan működik a zsírvesztés Annak megértéséhez, hogy a helyi zsírégetés csökkentése miért nem lehet hatékony, fontos megérteni, hogy a test hogyan égeti a zsírt.

Létezik helyi zsírégetés? Ezeket a kérdéseket igyekszünk megválaszolni az alábbiakban.

A sejtjeiben lévő zsír trigliceridek formájában található meg, amelyek olyan raktározott zsírok, amelyeket a test felhasználhat energiához. Mielőtt energiára égetné őket, a triglicerideket kisebb szakaszokra kell bontani, úgynevezett szabad zsírsavakra és glicerinre, amelyek képesek bejutni a véráramba. A testmozgás során az üzemanyagként felhasznált szabad zsírsavak és glicerin a test bármely részéből származhatnak, nem pedig kifejezetten a testmozgás területéről. A tanulmányok többsége lerombolta a helyi zsírégetés mítoszát.

Azon túl, hogy nincs összefüggésben a test zsírégetésével, számos tanulmány kimutatta, hogy a lokális zsírégetés csökkentésére tett próbálkozások hatástalanok.

helyi zsírégetés fogyni oranmore galway

Például egy helyi zsírégetés vizsgálatban, amelyben 24 ember vett részt, akik hat héten keresztül csak hasi edzést végeztek, nem találtak jelentősebb zsírcsökkenést a hasi területeken. A kutatók azt találták, hogy bár előfordult némi zsírvesztés, azt az egész testre általánosították, nem pedig a célzott testrészre.

Számos más tanulmány hasonló eredményeket hozott, amelyek arra helyi zsírégetés következtetésre jutottak, hogy a lokális zsírégetés nem valósítható meg.

helyi zsírégetés pinterest fogyás

Magyarul a gyakorlatban mindent kell edzeni ahhoz, hogy fogyjunk. Amennyiben valamit jobban szeretnénk erősíteni, akár látszólag is hangsúlyosabb ,tónusosabb legyen az fogyhatok centimétereket és nem súlyt izom többet kell rá edzenünk.

helyi zsírégetés hogyan lehet lefogyni 5 éves

Ehhez kell társuljon a megfelelő táplálkozás amit ma már mindenki emleget a megfelelő zsírégetéshez és zsírvesztéshez. Ezek után, illetve mellett még a nemünk és a genetikánk is meghatározza az adott testrészt ,vagy izmot annak formájárólvagy esetlegesen ,hogy mennyire fedi zsír az adott területet.

A legtöbben a zsírokat azért akarják csökkenteni bizonyos területeken, mert általánosan jobb közérzetet szeretnének, szívbetegségek és cukorbetegségek kockázatának csökkentése, vagy akár a krónikus betegségek kockázatának csökkentése érdekében.

Please wait while your request is being verified...

A nők testzsírszázaléka alapvetően magasabb mint a férfiaké és hajlamosabbak is a fenék, comb, illetve hasi részen tárolni a felesleges testzsírt, míg a férfiak inkább a derék tájékon. Talán innen is jön általánosságban, hogy ki és honnan szeretne fogyni és zsírt veszíteni.

helyi zsírégetés karcsúsító kiegészítő

Általánosságban a legjobb gyakorlatok szív és érrendszerre: futás, és kerékpározás, tehát a kardió. Nagy izomcsoportokat használ és bizonyítottan hatékony a kalóriák égetésében. Egész testes gyakorlatok: Összességében az egész testes gyakorlatok több kalóriát égetnek emiatt több zsírvesztéssel is járnak, mint koncentráltan egy-egy izomcsoport edzése.

15 PERC HIIT EDZÉS! 100% ZSÍRÉGETÉS!

Ne dőljünk be a mítoszoknak inkább lássunk a dolgok mögé!