Lefogy 2 hetes hasizom 1 hetes hasi zsírégetés

Lefogy 2 hetes hasizom, Lefogy 2 hetes hasizom

Szexi gyomor 2 hét alatt (intenzív) - 10 perces otthoni edzés hogyan fogynak az elfoglalt anyukák

Szerző: Ripost Ne legyél kishitű! Lapos, kockás hasat néhány hét alatt is elérhetsz, ha odafigyelsz táplálkozásodra, mellette pedig a megfelelő gyakorlatokkal hozod magad formába. Mutatjuk, milyen edzést végezz otthon, hogy látványos hatást érhess el!

lefogy 2 hetes hasizom

Térdfelhúzás váltott lábbal Feküdj hanyatt! Egyik lábad nyújtsd ki egyenesen a föld fölött, másik lábad húzd fel, ellentétes könyököddel pedig érintsd meg a térded! Folyamatos váltogatással végezd a gyakorlatot 1 percig!

lefogy 2 hetes hasizom

Lábkörzés páros lábbal Feküdj hanyatt a talajon, mindkét lábad emeld fel, térd enyhén hajlítva. Rajzolj minél nagyobb köröket a levegőbe. Mindkét irányban lefogy 2 hetes hasizom el a gyakorlatot szor!

lefogy 2 hetes hasizom

Felülés oldalra Feküdj hanyatt a talajon, mindkét lábadat húzd fel és fordítsd ki oldalra, mindkét kéz a tarkón, jöhet a felülés! Végezd el a gyakorlatot jobb és baloldali lábtartással, ismétlés! Nyújtott lábemelés váltva Feküdj hanyatt a talajon, lábak nyújtva, terpeszben, karok oldaltartásban.

lefogy 2 hetes hasizom

Emeld magasra az egyik lábad és az ellentétes oldali kézzel érintsd meg a lábfejedet, térj vissza kiinduló helyzetbe. Jön a másik oldal. Felváltva végezd a gyakorlatot 1 percig folyamatosan - kb.

lefogy 2 hetes hasizom

Hasprés lebegő ülésből Lebegőülés a talajon, térdedet húzd fel a mellkasodhoz, mindkét kar előrenyújt. Nyújts előre a mindkét lábad, közben a felső testeddel közelíts a talajhoz, majd haspréssel emelkedj vissza a kiinduló helyzetbe.

  1. Hp zsírégető
  2. Alkalmazások a hasi zsír elvesztésére

Folyamatosan végezd a gyakorlatot, lábad és felsőtested nem érintheti a talajt. Az eredményhez fejlődni kell!

lefogy 2 hetes hasizom

Ahhoz, hogy igazán eredményes legyél, maradj kitartó, és legyél türelmes magaddal! A hét edzései közé iktass pihenőnapokat, ne feledkezz meg a bemelegítésről és a nyújtásról sem! Az első hét után pedig fokozatosan növeld az ismétlések számát.

A hatás nem marad el!