Makró arány a veszteség zsírhoz, Makró kalkulátor

Kezdőlap Makró kalkulátor Számolja ki a makrókat ezzel a mobilbarát számológéppel.

Hogyan lehet fogyni az izmok megőrzése mellett - Rugalmas táplálkozás

Állítsa be a fehérje szintet és a sovány testtömeget. Kalória a fogyás kalkulátorhoz Számolja ki az optimális makroelem-arányokat életkora, magassága, súlya, neme és aktivitási szintje alapján.

Rövid összefoglalás és következtetések. A különféle esszenciális anyagok - vitaminok és ásványi anyagok - szabályairól sokszor hallottunk. Valószínűleg mindannyian fogyasztottunk vitaminokat az élet bizonyos szakaszaiban. Van kötelező minimum vagy maximum?

Használja eredményeit makrószámlálással, rugalmas fogyókúrával vagy IIFYM-mel a fogyáshoz, távol tartásához vagy izomnöveléshez. Mik azok a makrók? Ezek a makrók szénhidrátok szénhidrátokfehérjék és zsírok. A csirke makro magas fehérjetartalmú, de nincs szénhidrátja. A rizs magas szénhidráttartalmú, de nagyon alacsony zsír- vagy fehérjetartalmú.

Ez a számológép megmondja a makrók legjobb arányát, amelyeket meg kell enned céljaid elérése érdekében.

A száraz alapelvek

Innentől kezdve meg kell határoznia az összes elfogyasztott étel makróját. Számoljon minden nap, olyan célt ér el, amely zsírvesztéshez vezet. A makrószámlálás rendkívül sikeres, és megtörheti a "jó étel, rossz étel" mentalitást.

a férfiak egészsége gyorsabban éget zsírt mint valaha

Nem kell radikálisan megváltoztatnia az étrendet, és nem szabad megfosztania magát kedvenc ételeitől sem. Csak győződjön meg róla, hogy minden nap szerepel a makrókban, és jól jár!

Veszítsen, tartson vagy nyerjen?

fogyás 130 120

Ez a makrókalkulátor lehetővé teszi a makrók testreszabását 4 különböző célbeállításban. Törődni ehet olyan makroszinten, amelyet a jelenlegi súlyán tart. Alacsony testsúlyú emberek is használhatják.

Először is, szénhidrátforrásaink a rizs és a bab, a rizs a fő. Ez a keverék a szénhidrátok mellett magas biológiai értékű fehérjéket is biztosít. Még akkor is, ha növényi eredetű fehérjékről van szó, összekapcsolódva kiegészítik egymást aminogrammaikban, ami nagy biológiai értéket jelent a test számára. A bab szintén gyengíti az emésztést, ezáltal javítja a tápanyagok felszívódását.

Hogyan számoljuk ki a makrókat? A többiből szénhidrát gramm származik. A napi energiafogyasztást az életkor, a nem, a testmagasság, a testsúly és a testmozgás alapján számítják ki. A képlet - normál vagy sovány izom? A szokásos normál formula a legtöbb ember számára megfelelő.

Adaptációs fehérje

Van azonban néhány kivétel. Ha te nagyon karcsú alacsony testzsírszázalék a standard képlet nem biztos, hogy helyes.

  • Kezdőlap A száraz: hogyan lehet zsírokat veszíteni az izmok megőrzése mellett Túl kövérnek találod magad és meg akarsz szabadulni a felesleges zsír?
  • A szálkásító étrend

Ez egy olyan képletet használ, amely az adott testzsírszázalékot beleszámítja az egyenletbe, és mivel az izomszövet még nyugalmi állapotban is lényegesen több kalóriát éget el, mint a zsírszövet, magasabb TDEE-értéket kap. Makró arány a veszteség zsírhoz nagyszerű azoknak az "atlétikus testtípusoknak", akik a makrószámlálást akarják használni, hogy nagyobb izomtömeghez jussanak.

Ha te fogyás testalkat szimulátor sorolják és sokat kell fogyni, a szokásos képlet nem lesz pontos az egyenlet miatt, amely az átlagos testzsírszázalékot befolyásolja. Ha véletlenül meghaladja az átlagot, akkor az torzítja az eredményeket. Kérjük, olvassa el ezt a cikket, hogy tisztázza, hogyan kell számolni a makrókat, ha túlsúlyosak vagyunk.

Adaptációs fehérje A fehérje alacsony értékének beállítása a testtömeg-fontra vonatkoztatott 0,65 gramm arányt szabályozza. A magasabb fehérjetartalom hasznos lehet, ha az edzés rutinjában van egy erőnléti alkotóelem. Sokféle vélemény van erről. Próbáljon a normál szinten kezdeni.

Legfrissebb cikkek

Ha azonban sokat emel hetente háromszor vagy többszörakkor magas szinten. Számolja meg a makrókat étkezésenként naponta Alapértelmezés szerint az eredmények azt mutatják, hogy naponta mennyi gramm makrotápanyagot kell megenni. Kattintson az étkezés fizetésére, étkezésenként "felosztva" a makrók számához.

Válasszon veszteséget vagy gyarapodást, ha zsírvesztést vagy izmosodást próbál elérni.

A szálkásító étrend összeállítása

Ezek jó kiindulópontok, de addig kell játszanod a makróddal, amíg meg nem kapod a sajátodat személyes cél - elérni az édes helyet. Ezután számolhatja a makrókat, amíg el nem éri a kívánt célt.

Például, ha napi kalóriában tartja a testsúlyát, akkor naponta adjon erőteljes testmozgást, vagyis több Kalóriák, hogy ne legyen súlyod. Ugyanez a szabály érvényes akkor is, ha a cél a fogyás.

Ha mozgásszegény és célja a fogyás, akkor a kalóriatartalma például napi kalória lehet. Makró arány a veszteség zsírhoz ellentmondónak tűnhet, több energiára van szükség az edzés táplálásához és az anyagcseréjéhez - és ezért a kalóriának magasabbnak kell lennie. Sokan küzdenek az edzés szintjével a választásért. Alapvetően minden szint a következőképpen épül fel: Mozgásszegény életmód: Csak normális, mindennapi tevékenységek, például egy kis túrázás, néhány lépcsősor, étkezés stb.

Mi a száraz ?

Könnyű: Minden olyan tevékenység, amely további — kalóriát éget el nőknél vagy — kalóriát férfiaknál, meghaladja az ülő mennyiséget. Mérsékelt: Minden olyan tevékenység, amely további kalóriát éget el nőknél, vagy kalóriát férfiaknál, meghaladja az ülő mennyiségét.

Szélső: Bármely tevékenység, amely az ülő mennyiségén felül nőknél körülbelülférfiaknál pedig több mint kalóriát éget el.

Ez az egyes statisztikáktól függően változik, de bizonyos mennyiségű kalóriát elégethet, ha egyszerűen levonja az ülő kalória mennyiségét a kiválasztott edzésszint összegéről. Meg kell határoznia azt is, hogy hány kalóriát éget el: ehhez használjon edzésadatbázist vagy olyan jó alkalmazásokat, mint a MapMyFitness vagy egy olyan eszközt, mint a FitBit.

les mills harcol a fogyásért

Túl sok fizikai aktivitás alacsony kalóriával kombinálva, ami izomkatabolizmushoz az izomrostok lebomlásához vezethet.

Ez nem jó dolog, és valójában megállíthatja a fogyást, ezért egyél!

Hogyan számoljuk ki a makrókat?

Ha inspirációra van szüksége, nézze meg ezeket a hihetetlen átalakulási történeteket olyan emberektől, akik makrókat számítanak céljaik elérése érdekében. Imádni fogja a makrós megoldási programunkat Lépésről lépésre e-könyvek vagy teljesen testreszabott makrók coaching.

Most egy teljesen vegán kiadással. Mifflin, M. Egy új prediktív egyenlet az egészséges egyének nyugalmi energiafogyasztására. American Journal of Clinical Nutrition, 51 2 Gyakorolja a fiziológiát: táplálkozás, energia és emberi teljesítmény.