Elég a diétaőrületből! | TermészetGyógyász Magazin

Nem tud fogyni a depón

Blikk Rúzs Ceruzaalkat A ceruza alkatú emberekvékonyak, válluk, csípőjük és derekuk közel azonos szélességű. Rendszerint gyors az anyagcseréjük, így könnyen megőrzik karcsúságukat.

A depo miatt fogyni kell?

Ám az, hogy vékonyak, még nem feltétlenül jelenti azt, hogy egészségesek is. Az ilyen alkatú nők úgy gondolják, azt ehetnek, amit csak akarnak — de ez nem igaz. Az artériák falára könnyen lerakódhatnak a zsírok, ami növeli a szív- és érrendszeri betegségek, a szívinfarktus és a cukorbetegség rizikóját. Étkezési terv Ahhoz, hogy a gyors anyagcsere megmaradjon, napi négy-öt kis étkezésre van szükség. Mivel izmot építeni fehérjéből lehet, az ilyen alkatú nőknek sok-sok fehérjét kell fogyasztaniuk, nem tud fogyni a depón így lesz belőlük formás, vonzó hölgy.

Napi 45 g fehérje az ideális adag — ez nagyjából megfelel egy nagy, bőr nélküli csirkemellnek plusz egy közepes tojásnak.

HOGYAN FOGYTAM LE 40 KG-T

Mintaétrend 1 napra Teljes Teljes kiőrlésű gabonapehely banánturmixszal sovány tejbőlvagy egy pirítós csirke- vagy pulykamell sonkával, paradicsommal és uborkával Egy banán és néhány szem zabkeksszel Zöldsaláta humuszos csicseriborsó krém kenyérrel vagy rántotta pirítóssal Egy marék mandula Wokban sült zöldségek marhahússal és barna rizzsel Edzésterv Ahhoz, hogy domborulatokat varázsoljunk a ceruza alkatú nőkre, izomzatot kell építeni — főleg a popsi és a váll tájékán.

Hetente három erőedzés lenne az ideális. Almaalkat Azok a nők, hogyan lehet lefogyni és erős maradni hajlamosak a hasukra hízni, egy kutatás szerint sikeresebbek nőtársaiknál, ugyanis ugyanazok a hormonok felelősek a zsír csípőre rakódásáért, amelyek képessé tesznek minket könnyen és gyorsan megbirkózni a stresszel.

De pont a csípő- és deréktáji felesleg az, ami egészségi szempontból előnytelen, hiszen a zsírdepó közel van a belső szervekhez a körte alkatú nőknél a zsír közvetlenül a bőr alatt raktározódik.

Száműzd a mérleget!

Az orvosok úgy vélik, a belső szervek elzsírosodása növeli a szívinfarktus, a kettes típusú cukorbetegség és az időskori elbutulás rizikóját. Étkezési terv Az alma alkatú nők akkor fogynak a legtöbbet, ha főként alacsony glikémiás indexű GI élelmiszereket fogyasztanak minél alacsonyabb egy étel GI-értéke, annál kevesebb szénhidrátot juttat a véráramba, s ennek megfelelően a hasnyálmirigy kevesebb inzulint termel.

A GI diétával sokkal többre mennek, mintha alacsony kalória- és zsírtartalmú fogyókúrát követnének, mégpedig azért, mert az ilyen alkatú nőknek magas az inzulinszintje, ami a zsírok tárolásának kedvez — az alacsony GI-jű diéta pont az inzulinszintet csökkenti, vagyis a szervezet nem raktároz annyi zsírt.

Az alacsony glikémiás indexű élelmiszerek másik előnye, hogy fogyasztásuk után gyorsan kialakul a jóllakottság érzése rosttartalmuknak és nem utolsósorban emésztődésüknek köszönhetően.

Száműzd a mérleget! Ezért felejtsd el örökre a méreckedést, ha fogyni szeretnél

Néhány alacsony glikémiás indexű élelmiszer: meggy, alma, szárított sárgabarack, cseresznye, vajbab, borsó, fogyás shrewsbury nj, vörösbab, zsírszegény joghurt, árpa, spagetti, tojás, mogyoró Mintaétrend 1 napra Zabkása sovány tejből, bogyós gyümölcsökkel és különböző magvakkal megszórva Egy marék brazil dió Grillezett csirke zöldsalátával és avokádóval Egy alma, körte vagy aszalt sárgabarck Lazacfilé lencsével és párolt zöldségekkel Edzésterv Ahhoz, hogy a zsírpárnákat le tudja dolgozni, heti öt edzésre van szükség, aminek 60 százaléka kardio jellegű munka, 40 százaléka pedig erőedzés legyen.

Ugyanis a kardioedzés a legjobb zsírégető, míg az erőedzésre azért van szükség, hogy izmokat tudjunk építeni.

nem tud fogyni a depón

Az ilyen típusú edzés meggyorsítja az anyagcserét, sőt, ha a kardio edzést erőedzéssel kombináljuk, a szervezet még az edzés után akár 24 óráig is zsírt éget. Körtealkat A legtöbb nő ebbe a típusba tartozik. A körte alkatú hölgyeket szép, nőies karokkal és keskeny csípővel áldotta meg a sors, de popsiban egy kicsit erősek. A jó hír az, hogy egy kutatás szerint a csípőre rakódott felesleg egészségi szempontból előnyös is lehet: megóv a kettes típusú cukorbetegségtől és a szívinfarktustól.

Viszont hajlamosít a narancsbőrre, a visszértágulatra és az időskori csontritkulásra.

Diéta: 7 tuti fogyasztószer

Nem tud fogyni a depón a csípőre rakódott felesleg olyan, mint egy mágnes, amely magához vonz az elfogyasztott ételekből bizonyos zsírokat. Étkezési terv A legjobb a zsírszegény diéta.

nem tud fogyni a depón

Köztudott, hogy ez a típusú diéta a karcsúsító hatásán túl igen előnyös hatással van a szív- és érrendszerre, ám azt is fontos megjegyezni, hogy nem mindegy, milyen zsírokat viszünk be a szervezetbe. Ha a telítetlen zsírsavakban gazdag, koleszterint nem tartalmazó növényi olajokat választja az állati zsírok helyett, már csökkenti a szíveredetű betegségek kockázatát, ami az alakjára is kedvező hatással lesz.

A ceruza sok fehérjét egyen! Azaz mindenki az alkata szerint tud fogyni. Étkezési- és edzésterv

Tehát nem feltétlenül kiiktatni kell a zsírokat, csak a jót kell választani! Az alacsony zsírtartalom mellett az étrendnek megfelelő mennyiségű kalciumot kell tartalmaznia, hogy ezzel megelőzze a későbbi csontritkulást. Mintaétrend 1 napra Teljes kiőrlésű gabonapehely sovány tejjel és friss bogyós gyümölccsel 2 dl sovány joghurt Lazac friss zöldsalátával Kávé vagy forró csokoládé sovány tejjel Grillezett hal vagy csirke párolt zöldségekkel vagy tészta paradicsomszósszal A körte alkatú hölgyek azt szeretnék, hogy lábuk vékonyabb, fenekük pedig kisebb legyen, ezért érdemes a felsőtestre kell dolgozni.

Ha felszed egy kis izmot a karjára és a vállára, optikailag közelíteni fog a homokóra alkathoz.

A fogyókúra megkezdése előtt nem árt tisztázni magadban néhány dolgot.

Eddzen hetente négyszer egy órát. Ebből az első 45 perc legyen állóképességi edzés, ami főleg a felsőtestet dolgozza meg, aztán jöhet 15 perc kardiózás futás, biciklizés, taposógép, stb.

nem tud fogyni a depón

Messziről kerülje el a súlyzóval végzett guggolásokat, kitöréseket és a spinning órákat, mert ezektől csak még erősebb lesz combban. Homokóra-alkat Mindenhol ideális mértékben domborodik.

nem tud fogyni a depón

Az ilyen vonalaknak már önmagukban is örülhet, de egy amerikai kutatás szerint a homokóra alkatú nők a különböző elméleti teszteken kenterbe verik az összes többi típust, vagyis okosabbak. Hogy lehet ez? A kerek csípőn és a combokon található felesleg magasabban tartja a vérben lévő omega-3 zsírsavak szintjét, márpedig ez az agy számára nélkülözhetetlen.

nem tud fogyni a depón

A szerencsés alkat viszont kényelmessé tesz. Az eleve jó alakú nők hajlamosak nem törődni vonalaikkal, hanyagolják a testmozgást és az étkezésükre sem figyelnek oda, mert azt hiszik, ezt megengedhetik maguknak. Így aztán könnyen meghízhatnak. Étkezési terv Nincs más dolga, mint az egyszerű, egészséges táplálkozás alapelveit érdemes követnie — higgye el, csodát tesz.

Gyakori megbetegedések

Kerülje a magas glikémiás indexű szénhidrátokat, törekedjen alacsony zsírtartalmú étrendre: vagyis egyen sovány húsokat, alacsony glikémiás indexű szénhidrátokat és sok-sok zöldséget, gyümölcsöt.

Segítségképp álljon itt az egészséges táplálkozás 5 legfontosabb alapelve. Édesíti ételeit mézzel, édesítőszerrel.

Mozgás: alakítsa át szervezetét zsírégető géppé Természetesen a fogyás sport nélkül is lehetséges, de mozgás nélkül aligha. Minden ember tökéletes zsírégető szerkezet: izmaink a kemencék, amelyekben elégetjük a zsírt. Ha izmaink ernyedtek vagy alig használjuk őket, a zsírégető kemencékben kialszik a tűz.

Mintaétrend 1 napra Banánturmix sovány tejből vagy joghurtból Egy marék dió egy almával Zöldségleves, zöldsaláta garnélarákkal és avokádóval egy szelet rozskenyérrel Müzli szelet Csirke vagy hal spenóttal Edzésterv Mivel a legszerencsésebb alkattal áldotta meg a sors, ezért nincs más feladata, mint megőrizni adottságait. Ehhez elegendő heti háromszor egy órát edzenie. Az edzés fele kardiózás legyen, fele pedig erőedzés.