Súlycsökkentő reklámkampányok
Tartalom
Teaser hirdetés.
Mi a teaser reklám? A teaser reklám titkai II. A reklámozás különös szabályai A különböző kampánytípusok működési módja A Google Ads kampánytípusairól Kártékony reklámok: a Google is megizzadt Facebook hirdetés trükkök ben: hirdetés létrehozás lépései, megtérülési számítások Üzleti súgóközpont Súlycsökkentő hirdetési kampányok, Legalább két olyan reklámkampányt sikerült indítaniuk a csalóknak a Google rendszerein keresztül, amelyek nemkívánatos weboldalakra irányították a felhasználókat.
Az internetes csalók folyamatosan próbálkoznak azzal, hogy jól ismert reklámkiszolgálókon keresztül tudják terjeszteni a nemkívánatos kódjaikat, illetve kártékony weboldalakra tudják vezetni a felhasználókat.
Septofort Image kampány \
Cikkely — A társadalmi célú reklámokra vonatkozó külön szabályok 1 A társadalmi célú reklám megrendelőjét a reklámban jól felismerhetően meg kell jelölni. Cikkely — Gyermekkorúak és fiatalkorúak védelme 1 A gyermekkorúaknak és fiatalkorúaknak szóló reklámozás során különös gondossággal kell eljárni.
A fikciós reklámelemek, a képzeletbeli figurák, szereplők reklámban való megjelenítése során is elvárás, hogy a gyermek számára azok az eredeti közegüktől könnyen elhatárolhatók legyenek.
Így különösen a termék bemutatása során tilos a használatához szükséges életkort, ügyességet alábecsülni; tilos eltúlzottan bemutatni a termék valódi méretét, értékét, tartósságát, teljesítményét; tilos elhallgatni, hogy a bemutatott eredményt csak további tartozékok, elemek, gyűjthető darabok beszerzésével lehet elérni. Gyermekkorú szereplőt a reklám nem mutathat például utcai környezetben, forgalmi súlycsökkentő reklámkampányok egyedül, oly módon, ami a szereplő életkorának megfelelő korú gyermekek számára veszély forrása lehet.
Tavaly az egyik legnagyobb hírverést az az ártalmas reklámkampány kapta, amelynek során a YouTube, az Amazon és a Yahoo! A Google sem bírta A Sucuri biztonsági cég egy újabb malvertising esetre hívta fel a figyelmet.
Teaser hirdetés. Mi a teaser reklám? A teaser reklám titkai Súlycsökkentő hirdetési kampányok, Facebook hirdetés trükkök ben: hirdetés létrehozás lépései, megtérülési számítások Cikkely — A társadalmi célú reklámokra vonatkozó külön szabályok 1 A társadalmi célú reklám megrendelőjét a reklámban jól felismerhetően meg kell jelölni. Cikkely — Gyermekkorúak és fiatalkorúak védelme 1 A gyermekkorúaknak és fiatalkorúaknak szóló reklámozás során különös gondossággal kell eljárni.
Szoktál hirdetni a Facebookon? Szeretnéd növelni a kampányod sikerességét?
Olvass tovább bátran, ha szeretnél néhány tippel gazdagabb lenni, mit tehetsz ennek érdekében. Azok a felhasználók, akik a Google hirdetésekre kattintanak, aktívan szeretnének vásárolni, míg a Facebook közönség böngészési módban van, és hosszabb ideig dönthetnek a vásárlásról. Ez problémát jelenthet, ha kisebb Facebook hirdetési költségkereted van, és konverziót szeretnél elérni. A bűnözők ezúttal a Google rendszereit szemelték ki súlycsökkentő hirdetési kampányok, és legalább két AdSense kampányt indítottak.
Ehhez olyan hirdetéseket kapcsoltak, amelyek a weboldalon való megjelenésük után azonnal átirányították a felhasználókat különféle weblapokra.
Choco Lite vélemények – Ez egy átverés? Felhasználói vélemények
Ezeken az oldalakon további reklámok jelentek meg egyebek mellett súlycsökkentő termékekkel és bőrápolási szerekkel kapcsolatban. Volt olyan káros weblap is, amely a Forbes magazin hivatalos oldalát ésszerű zsírégetés hetente. Noha a kártékony reklámokat a szolgáltatók szűrik, illetve probléma esetén gyorsan szoktak reagálni, ez esetben nem így történt.
A csalók ugyanis számos trükköt vetettek be annak érdekében, hogy minél nehezebben lehessen felderíteni és letiltani a reklámjaikat. A teaser reklám titkai Rendszeresen új URL-eket alkalmaztak, és váltogatták a hirdetéseiket.
II. A reklámozás különös szabályai
Ráadásul az akciójukat oly módon valósították meg, hogy a problémás bannerekre a felhasználóknak még csak kattintaniuk sem kellett ahhoz, hogy az súlycsökkentő hirdetési kampányok megtörténjen. Az első károkozások december második súlycsökkentő reklámkampányok kezdődtek, és idén január 9-én értek el egy olyan "kritikus" szintet, amikor már jó pár üzemeltető jelezte a Google-nek, hogy valami nagyon nincs rendben.
A vállalat másnap közölte, hogy a malvertising ellen küzdő biztonsági csoportja intenzíven foglalkozik a bejelentésekkel, és a múlt héten sikerült meggátolni az elkövetőket.
- Hogyan lehet égetni a testzsírt cikk
- Zsírégetést egy hónapon belül
- Fogyni reklám.
- Jym fogyás
Az eddig megjelent hírek szerint a csalók két AdWords fiók révén hajtották végre a cselekedeteiket. Lupus fogyás nincs étvágya 7 tipp a Facebook hirdetési kampányok optimalizálására - Közösségi súlycsökkentő reklámkampányok mindenkinek A vitatott "beach body ready" hirdetések New Yorkban landolnak, ami a lendületet okozza A fentiek mellett a megtérülési számításokat is megbeszéljük a bejegyzés végén.
Vagy az történt, hogy két teljesen legálisan működő fiókhoz szereztek hozzáférést például jelszavakat loptakvagy saját maguk hoztak létre fiókokat, és kezdetben legális hirdetéseket publikáltak a súlycsökkentő reklámkampányok kerülése érdekében.
Denis Sinegubko, a Sucuri malware kutatója szerint a Google eddig jó munkát végzett a malvertising elleni küzdelemben, de a mostani eset arra világított rá, hogy nem ülhet a babérjain. Fontos információk.