Nektek mennyi volt a legtöbb súly, amit 1 hónap alatt leadtatok és milyen módszerrel?

Súlycsökkentő triatlon teljesítmény

Súlycsökkentés az alapozás időszakában — Egyértelműen az alapozás időszaka a legoptimálisabb arra, hogy a felszalad pár kilótól megszabaduljunk és elérjük a versenysúlyunkat.

súlycsökkentő triatlon teljesítmény

Ilyen időszakban jó cél lehet a testzsírszázalék csökkentése, és hogy mindemellett az alapozási időszakban célként megfogalmazott teljesítménymutatók is fejlődjenek — mondja szakértőnk, Csanaky Lilla.

Ilyenkor viszonylag alacsony intenzitással, alacsonyabb pulzustartományban, hosszabb ideig érdemes edzeni, de nem kell bevinni plusz szénhidrátot zselék vagy sportitalok formájában.

Fogyókúrás étkezés sportolók számára

Ez az úgynevezett train low koncepció gyakorlati megvalósításának egyik példája. Ez kifejezetten kedvez a testzsírszázalék csökkentésnek, a fogyásnak. Az alapozó időszakban tehát jól össze lehet súlycsökkentő triatlon teljesítmény az akkor releváns edzéscélokat és a táplálkozással kapcsolatos célkitűzéseket.

  • One moment, please
  • Fogyni minden. Nem tudsz fogyni? Fogadjunk, hogy tudom, mit rontasz el!

Hogyan változzon a fogyni vágyó futó táplálkozásának összetétele, mire kell kiemelten ügyelni? Tehát nem a drasztikus megvonás a célravezető, hanem az edzésterheléshez súlycsökkentő triatlon teljesítmény bevitel! Ám ha valaki fogyni szeretne, akkor a gyorsan felszívódó szénhidrátok fogyasztását érdemes az edzés körüli étkezésekre redukálni. Ha az alapozó időszakban fogyni szeretnél, kattints a legfontosabb tudnivalókért: Ezt is olvasd el!

Fogyni szeretne? Ne higgyen el minden „jó tanácsot”!

Ha a zsírpárnák csökkentése a célod, rásegíthetsz az edzésmunkádra a táplálkozásoddal is. Súlycsökkentés a versenyszezonban Mire éget maximális zsírt a versenyszezon, addigra érdemes a kitűzött célsúlyt elérni, mert ebben az időszakban nem feltétlenül szerencsés a negatív energiamérleg.

De miért?

súlycsökkentő triatlon teljesítmény

Sőt, más komolyabb következményei lehetnek: előfordulhat fáradásos töréselmaradhat a menstruációcsak hogy néhány példát említsek. Tehát kiemelten lényeges a tartósan fennálló negatív energiamérleg elkerülése!

Az intenzív edzések, valamint a versenyek időszakában, amikor a teljesítmény maximalizálása a cél, nem célszerű csökkenteni a szénhidrátbevitelt, hiszen kiürülhetnek a glikogénraktárak.

Kezdő triatlonos edzésterv avagy hogyan kezdj el felkészülni az első versenyedre! #triatlon #ironman

Viszont a fehérjebevitelt nem ajánlott megszorítani, egyrészt azért, mert a fehérje jóllakottságérzetet alakít ki, másrészt pedig az izmok fejlődéséhez, regenerációjához is elengedhetetlenül fontos. A könnyebb napokon — A versenyidőszakban is van olyan nap az edzéstervedben, amikor lazább tréninget végzel, alacsonyabb pulzustartományban, vagy épp pihenőnapod van.

Fogyni pgx naponta, MEGÁLLAPÍTÁS

Ezeken a napokon szabad kicsit szigorúbbnak lenni az étkezésben, de nem drasztikusan vagy szélsőségesen! Hogyan hangolhatod össze az edzéseidet a táplálkozással?

súlycsökkentő triatlon teljesítmény

Ebből a cikkből kiderül: Ezt is olvasd el! Mi a teendő akkor, ha azt tapasztalod, hogy a szénhidrát-feltöltési periódusban kicsit megszaladt a súlyod? Ugyanakkor érdemes megjegyezni, hogy minimális súlytöbblet ilyenkor természetes a feltöltött glikogénraktárak és az ezzel együtt járó vízmegkötés miatt.

Zsírégető kalauz

Nem feltétlenül muszáj megvárni a súlycsökkentéssel a versenyidőszak végét, hiszen ha komolyabb, például félmaratoni, maratoni versenycéljaid vannak, akkor tényleg számít csupán csak pár plusz kiló is. Arra kell rájönni, hogy mi csúszhatott el a szénhidráttöltésnél például magas zsírtartalmú ételek fogyasztásaés ezt a hibát érdemes korrigálni. Emellett a már említett zsírbevitel-csökkentés is megoldást jelenthet a problémára.