Kövess Instán!

Zsírvesztés a felkarból. Hogyan lehet karcsúsítani a felkarokat - seat-club.hu

Tartalom

    Szerző: Ripost A nők számára sajnos gyakrabban jelent gondot a karon lerakódó háj, mint a férfiaknak — egyszerűen azért, mert a női szervezet leginkább a csípőn, a combon és a karon raktározza a zsírt.

    lendkerék zsírveszteség

    Ráadásul vannak olyanok is, akik még inkább ki vannak téve a zsírlerakódás veszélyének. De nincs minden veszve.

    hogyan lehet gyorsan fogyni szoptatás közben

    Vannak olyan szabályok, amelyeket érdemes betartani ahhoz, hogy hamar feszesebb legyen a felkarod. Ne a helyi edzésre koncentrálj Sajnos helyileg nem lehet fogyni — vannak olyan testrészek, ahonnan nehezen fogysz le, míg más helyről szinte azonnal lemegy a zsír, ha edzeni kezdesz.

    fogyni 2

    Ha a karodon zsírt akarsz égetni, akkor mindenhol égesd a zsírt. Legalább hetente háromszor végezz interval-edzést Az intervallumos edzés, amelynek során a magas intenzitású gyakorlatokat rövid pihenő-időszakok váltják, a legjobb a zsírégetéshez.

    Ilyenkor ugyanis nemcsak az edzés idején ég a zsír, hanem még az utána következő 24 órában is — ez az edzésforma ugyanis magasabb fokozatba kapcsolja az anyagcserédet. Végezz minél több olyan gyakorlatot, ami a teljes testet megmozgatja, és legalább hetente háromszor sportolj így.

    10 kg fogyás 3 hónap

    Akkora súlyt válassz, amellyel ismétlést tudsz végrehajtani Sok nő fél a nehéz súlyzóktól, mert attól tart, hogy túl izmos lesz — ám a női szervezettel csak nagyon eltúlzott edzés mellett történhet ilyesmi.

    A nehéz súlyzókkal végzett edzés felpörgeti az alapanyagcserét, ami pedig azt eredményezi, hogy a test kevesebb zsírt raktároz. Akkora súlyt válassz az edzéshez, amelyikkel ismétlést tudsz végrehajtani, úgy, hogy az utolsó ismétlést már alig bírod.

    Ha erőlködés nélkül ször ismétled a gyakorlatot, akkor nehezebb súlyzóra van szükséged.

    Ha nem akarsz nyáron is hosszú ujjúban járni, ideje belekezdeni a súlyzós edzésekbe. Könnyű belátni, erre miért van szükség.

    Minden étkezésnél egyél gramm fehérjét Ha elegendő fehérjét fogyasztasz, az segít az izomépítésben, a zsírégetésben, valamint zsírvesztés a felkarból, hogy sokáig jóllakottnak érezd magad. Az izomépítéshez a test egyszerre gramm fehérjét tud felhasználni — ha ennél többet fogyasztasz, az az energiatermelést segíti, vagy zsírként raktározódik el.

    A fehérje izomépítő hatása akkor érvényesül a legjobban, ha a nap folyamán elosztva fogyasztod a fehérjeadagokat — a legjobb, ha minden étkezésnél gramm kerül a tányérodra.

    hogyan lehet fogyni és nem falni

    Végezz tricepsz-gyakorlatokat Bár helyileg zsírvesztés a felkarból tudsz zsírt égetni, ha felépíted a karizmaidat, akkor mindenképp feszesebbek, formásabbak lesznek a karjaid. Végezz minél több tricepsz-gyakorlatot, például lórúgást, összetett kézfejjel végzett fekvőtámaszt, vagy fordított fekvőtámaszt.

    klinikai diéta 15 napos