Súlyzós edzés és fogyás? Micsoda?!

Zsírvesztés fogyás helyett, Fogyás hasról, vagyis létezik helyi zsírégetés ?

legjobb fogyási eredmények

Amikor az emberek fogyásról beszélnek, a súlyt általában a zsírpárnákból szeretnék lefaragni, nem pedig az izomtömegből. Mivel az izom fontos szerepet játszik a zsír elégetésében, úgy kellene megszabadulni a kilóktól, hogy közben nem veszítesz izmot.

távolítsa el a zsírfoltokat a burkolókról

Arról azonban sajnos nem mesél a mérleg, hogy a kilókat zsírból vagy izomból adtad-e le. Pedig egyáltalán nem mindegy. A zsírszövet térfogata ugyanis jóval nagyobb, mint egy azonos súlyú izomrosté.

a tisztítás segít e fogyni a myproanában

Zsírégetés izomvesztés nélkül A zsírégetésnél a napi elfogyasztott és elégetett kalóriák aránya a mérvadó. Kalóriahiánynak kell keletkeznie ahhoz, hogy a szervezet elkezdje felhasználni a lerakódott zsírkészleteket.

felső zsírégető 2022

Tehát arra van szükség, hogy több kalóriát égess el egy nap, mint amennyit elfogyasztottál. Két módon érheted ezt el: vagy kevesebb kalóriát kell bevinned, vagy több kalóriát kell elégetned.

  • Zsírégetés izomvesztés nélkül: 2 apróság kell csak a legjobb eredményekhez - Fogyókúra | Femina
  • 7 kérdés a kardiózásról, amit tisztázni kell, ha fogyni akarsz - Dívány
  • A fartlek jó a fogyáshoz

Mivel az izomtömeg megtartása a cél, jobb eredményt fogsz elérni, ha a kardió helyett inkább egy erősítő jellegű edzést választasz. A kísérlet során két túlsúlyos alanyokból álló csoportot figyeltek meg, akik azonos, alacsony kalóriatartalmú diétát követtek. Az egyik csoport hetente négyszer sétált, a felmaradás lefogy vagy biciklizett, a másik zsírvesztés fogyás helyett heti háromszor erősítő edzést végzett.

A kardiózó csoport 16,8 kilót fogyott, amiből 12,2 volt zsír és 4,6 izom.

fogyás biztonságos arány

Eközben az erősítő edzésen részt vevő csoport szintén 16,8 kilót fogyott, azonban ebből egyetlen deka sem volt izom. Az erősítő edzést végző csoport jelentősen több zsírtól szabadult meg izomveszteség nélkül.

Ráadásul, amikor kiszámolták a csoportok átlagos anyagcsere-hányadosát, kiderült, hogy az erősítő edzéses csoport 63 kalóriával többet égetett el naponta, mint a kardiós csoport.

HOGYAN FOGYTAM LE 40 KG-T